Sunday, July 15, 2012

SURPRICE :)


tak sangke kawan2 buat surprice, time tuh konon aku tengah nak buat homework sambil tonton movie, menunggu jugak mne lah kwn2 aku nieh g lame benoo.. tetibe dengan tak semene mene si shaza nieh masuk bilik kesesorgan, yg pelik nyerr mane lagi 2 org  haniey dgn yuyu pastu gengan tak semene mene nyerr dowang buat surprice masuk jer pintu bilik then 'HAPPY BIRTHDAY TO YOU' SURPRICE dengan lilin sekali tuh:) aku dengan TERUJEE nyerr ketawa hehehee, ini rupenyer sebab dowang balek lewat yee hehehe... THANZ KAWAN SHAZALIKHA, HANIEY DAN FARAHIDAYU hehehee, kali nieh mybirthday xkene lah ape2 ramuan hehehe, dlu birthday kne ramuan dgn pelbagai rempak ratuss dan bersalut cucur udang ahahhaa tah dak2 nieh nak aku jadi cucur udang kot hehee.. actualy sebelum dowang nak buat surprise nieh aku ader problem sikit dengan family, hurmm agak habis jgk laa air mate dok menangis jee.. tak sangke ape yg org ckp setiap yg terjadi pasti ader hikmah nyer :) aku happy dengan dorang hehehe.. kalau kowang nak tahu lagi, lepas je dapat kek dkt atas nieh mydouble s hehehe ajk jumpe kejap alasan rindu ahahhaa, tengah borak2 dengan tak semene mene dye suruh aku masuk rumah, then jeng jeng jeng dye suruh dtg dkt dye balek  coz dye nak bagi hadiah dapat lagi 2nd SURPRISE hehehee dye belikan aku kasut warne merah!! suke sgt, aku dah laa suke kasut, lagi2 warne yg aku suke hehehee.. terima kasih SHAFIQUE ZAMIER dalam diam2 ader jgk smthing yg aku dpt dari dye hehehee.. ape2 pun terima kasih sangat, ape yg terjadi pasti ader hikmah nyer :)

No comments:

Post a Comment