Tuesday, July 10, 2012

after class part4

with hanie najiah, actualy aku sje jer amek pic kowang nk penuhkn lagi blogger aku nieh hehehee...

yang pkai shaw merah nieh org panggil dye yuna nme sebenar dye shima, dye tak suke org panggil dye yuna sbnarnye hahhaahaa, sory shima hehehe.. yang dekat sebelah dye tuh kak sarah, thanz akk :) dapat jgk ye begambar dgn yuna barai tuh hehhehee.. jz kidding :)
hallo ini my gile2 kawan bile buat lawat aku je yg kalah ahahhaa, nieh tasnim a.k.a maimoon hehhee.. actualy aku tak tau pun dye nieh suke melawak kahkahkahh ader ke patut dye gelarkan aku mak jemah hahahaa bile jumpe je kepohh ahahaa, mcm org tua dah yoouuu :) btw dye baik tq syg
guys, nieh kwn aku amoy, momo and tyka yg pantang nmpak camera hehehe, btw dowang nieh otak kiler2 jgk sme dengan tasnim yg pic dekat atas nieh hehehee, thanz sygg :)



No comments:

Post a Comment