Sunday, July 8, 2012

blogger aku?

wah, dah lame kau x update blog aku yg semakin hari semakin mendiam nieh.. acc aku bz xder mase nk type2 nieh tapi kalo fb or twitter aku online jerr, btw sory lame xupdate blog nieh.. hehehe, ok laaa aku nak storymorry ckit nieh semalam denagn besemangatnyer aku, ibu, kakak dengan adek aku g nilai squre pergi shopping kain untuk di buat baju raye.. tahun nieh tema aku untuk 1 family warne kelabuuuu eheheheh nk cakap kelau tuh muncoong biar panjang sikit yee hehehee, mesemanggat nyee aku beli 3 pasang kain untuk baju raye, woosshh xsangke laa kain2 dekat nilai squre tuh mahal2 engatkan murah.. then lepas je g nilai squre flyyyy to nilai 3 pulak saje jalan2 dekat sane sebab dah lame betul x ke sane, cadangnye nak ke kL tp kalau nak ke sane kene pergi awal2 pagi kaowang fhm2 jer lah kan kL tu mcm mner dengan sesaknye org, tp xpe lah ape-ape punn hati aku dah puas hehehee eh lpe nk cter lagi yg aku nieh bkan je shopping kain dengan shaw2 lagi tu, ahhahaa, itu mmang kesukaan aku hehehee.. ok laaa beb dada  ~


kakak, ibu dan zakiah
mase nieh dekat nilai3 saje nak begambar pulak, santek tgk buaian nieh ..
nak tau harga ? rm1900 
sempai lagi pozing, banyak gambar dowang jee gambar aku yg nieh je laa yg ader heheheee


No comments:

Post a Comment