Thursday, June 2, 2011

CARVING DESIGN A OR B ?

DESIGN A ( CARVING )
DESIGN B ( PASTRY )
Actually aku nia tak tau laa aku nak amek yang mane 1 untuk semester nieh, if aku amek pastry buad kek ? adusshh, tak minat sangat . . makan kek lagi laa cepat bumm pluss muakk arhhh . . lagi pun subj nieh aku dah amek tak kan asyik makan kek roti kek roti, huh ! entah laa kusut pulak dah . .  tadi waktu dekat class kne drop subj restorant operation, maybe subj nieh for next semester kot after balek dari practikal, pastu pulak member aku sume amek design b alasan "senang ~ " memang laa senang tapi masalah nyer tak minat pulak, hurmm . . waktu aku tulis nme aku yg aku nieh nak amek design a aku sorang jerr perempuan 'kot' daa yang lain sume boy ~ huh . . menggigir tulis nme tadi, ahahaa . . kelakooo betul laaa, rase macam aku nieh salah jerr buad keputusan . hurm, tak pe lah btw aku daa pun pilih design a woww dari form4 nak sangat belaja carving carving nieh :) aku rase 1st yang akan aku ukir tak lain buah then baru ais, suke laaa hope dapat buad insyaallah amin ~

No comments:

Post a Comment