Friday, June 24, 2011

traning carving :)

1st time carving d'bwh pokok :)
21hb june (hasil yg aku lepak blakang stadium)
23hb june (dlm studio)
24hb june (dpn student center)
huhh, dapat juga hasil carving aku nieh. . cume buah tembikai jer belum ku ukir lagi, heheee . . akhirnyer belajar juga aku carving nieh, susah tuh memang susah tapi nak buad cam mane kan kate pun nak belajar. . bile ader mood jerr aku carving, dan syok nyer bile carving dekat 'belakang stadium' dekat sane bile buad tenang cikit lagi-lagi bile dgn member2 yg cool ahahaaaa seronok jerr :) hari ini chef bob suruh kiteorg traning dekat dpt student center, perrhhhh cuak aku dengan ramai nyer org pandang huhh dah laa aku nieh buad lembab sikit loading laa kate kan, ahahaaaa . . .  akhir nyer siap jgk, gambar yg petang tadi aku buat ader dkt atas nieh. . cume daun tuh terover pulak sbb daa malas mood dah lari . . 

No comments:

Post a Comment