Sunday, March 13, 2011

bored huh !

grrr . . boring pulak cuti 1 minggu nieh, kalo hilang boring pun juz hang out dengan kawan jerh but tuh pun hilang sikit lah boring tuh, huh ! nk keluar shopping duit pulak tak ader . . geramm tengok shawl dekat central market, grr . . nak beli tapi tuh laa duit pulak jadi masalah . . bile duduk rumah asyik makan, tido, online, tengok movie tuh jerh laa kerja harian aku sepanjang cuti cuti nieh, nak ajak family aku pergi holiday abah & abang pulak kerja so terperap jer laa dalam rumah . . bosannn sangat ! tak ape, aku akan cube untuk happy :) ahahaaa . . anway, kawan aku dari kolej pun dah balek so nak berjalan-jalan laaa, huhuuu . . dekat kawasan rumah aku nieh kawan pun tak ader, kawan semua duduk jauh jauh lagi pun dowang semua study tak balek, yang balek pun berape kerat jerr laaa . . boring !! 

No comments:

Post a Comment