Wednesday, December 28, 2011

time to update !

hai guys, dah lame tak update blog oohhoohh rindu sangat .. actualy  banyak sangat story yang nk d'kongsikan dengan u all .. biase lah, semenjak aku menjadi sebahagian orang melaka nieh dah lupe nak online, asyik kerje sajee .. nieh laa 1st training aku dekat Philea Resort & Spa, Melaka Aye keroh .. 1st aku dekat sini oowwhh sangat blerrrr ahahahaaa masuk jer kitchen tak tau nak buad ape, 1weeks aku dekat kitchen jadi orang pendiam tapi dah nak 2month baru laaa dah pandai nak bersuare2 nieh hehehheee .. kadang-kadang pelik jugak laa tetibe aku jadi macam nie, sampai jannah dengan nanie cniour aku nieh pun pelik aku dekat rumah selalo ader jerr bende lawak yang nk d'citerkan .. 1bulan aku tak balik KL rindu sangat dekat dye dengan ibu tesayang aku tuh :) mase aku dekat sane yang teman si dye lah heheheee terime kasih yee shafique, duit lebih Rm100 habis dekat topup jer lah, kalau nak kate duit habis dkat makan tak mungkin sebab dekat kitchen asyik makan jerr, nampak jerr nim sum cepat-cepat habis kan heheheee ..btw aku dekat sane rapat dengan farra budak uitm dunggun, dye kawan yang kelaka ahahaaa bajet poyooo sume dekat dye laaa, bile bepisah jerr mule laa 'imy' laaa oopppsss kami bukan lesbian tao salah tuh .. 1st kitchen aku masuk dekat sane cravo-cravo (fine daining kitchen), 2nd chines kitchen then yang sekarang main kitchen, kitchen yang 5star hahahaaa, dept nieh best otak sume gile gile enjoy cume ramai boy jer dekat main kitchen nieh, next month masuk pastry kitchen pulak dah .. tak tau lah macam mner nanti .. ok laa, tq sebab sudi sudi bace karangan aku nieh heheheee, saje nak kongsi pengalaman aku dekat kowang, tp jgn lupe nnti ader sambungan nyer lagi tau!
to be continue . . . .    :)

No comments:

Post a Comment