Wednesday, August 17, 2011

practikal ?

omg ! L.I .. huh, macam mne laa nieh tibe tibe dapat tau bln 11 nieh kteowng dah kne g L.I, dulu kate intake kteowg g practikal bln 4, next year before balek dari Singapore nieh pulak kate bln 11 nieh OMK betul laaa dah laa aku tak cari lagi mane mane hotel, urmmm . . kalau pergi practikal nieh maybe amek yang jauh nak merase hidup jauh dengan parents laa kononnyerr, actually aku nak amek dekat melaka for 1st choice ader hotel dekat ayer keruh nieh and 2nd choice nieh tak tao lagi, btw aku nak pergi nieh nak ader teman hope kawan aku tuh ikut . .if kowang tak nak ikut lah . . untuk 2nd choice nieh tak tau nak mintak mane, grrr takut lah nak pergi practikal nieh, minggu nieh banyak rambut aku yang tak seberapa lawa nieh asyik gugur jerr asyik fikir pasal nieh HAHAHAAAA , takut dah pergi menyesal last minit huhuu tak nak lah . . dah laa menetap dekat sane 6MONTH! perrhhhh tah mcm mne laaa nanti nieh, aiii blaja punye pasal tawakal ajer lahh, nak merase juga hidup macam sorg chef, wahhh aku nieh macam perasan bagus jerr lah HAHAHAHHAAA . . . kawan kawan aku pun sekarang blerr mcm aku tapi aku lagi blee lah kan, ahahaaa ...  tak tau mane nak pergi practikal nieh nnti, dah laa pergi kalau tak suke tak boleh tukar hotel lain, huhhh macam mane laa nieh nanti, perasaan suke tuh kadang kadang tuh ader lah jugak nak mencube bende yang baru, berade dalam situasi orang pergi practikal macam mner kan . .  tapi bile dikaji balek takut aku nieh dah tahap 70% yang 30% tuh jer laa yang suke . . dah nanti dekat sane tak kenal sorang pun atooii, asyik pikir jerr nieh . . dah laa pergi bulan 11 nieh, lagi 2bulan jerr tinggal . . geram nyer bile dapat tao bln 11 nieh family aku nak g b'cuty dekat cameron pastu cakap nak jalan-jalan eeee jelesss nyerrrr . . .  ok ok ggrrrrr, dah laa lame tak g melancong dengan family aku nieh dapat pulak aku time nieh tengah practikal, memang tidak laa aku pergi nyerrr tuhh ! urrmm, kali nieh tak dapat nak jumpe si gedik selalu macam dekat kolej, practikal dah tak same mesti jarang jumpe, nak tumbuk cubit dah tak dapat, ahahaa . . jahat nyerr aku nieh, baru perasan -_- sorry awk, hehehee . . ok laaa sampai sini jerr, next time aku storymorry lagi kyh, thanz sudi bace :) byebye

No comments:

Post a Comment