Tuesday, January 25, 2011

AUNTY MIMIE . . ?


MY KAWAN'S  :)
AUNTY MIMIE ? hahahaaa . . . sebenarnyer tak wujud pon orang tuh . . tapi aku suke story dekat member's aku pasal AUNTY MIMIE tuh, bajet kaye laaa kate kan, tak biasa dok Malaysia . . hahahaha . . . London baru ok, ala senang citer tempat yang sejuk dan mahal . . aunty mimie aku tuh mampu bayar semuanyerrr . . makan yang mahal-mahal, HALLO  tak main laa yang murah-murah OK! hahahaaa . . . bile aku cerita pasal aunty mimie aku tuh dekat FIFI, SHIMA, SHAZA, HANIE dowang nyerr bengang perrrhhhh . . . saboooo . . . cool ea kawan . . aku tao kowang suke dengar cerita pasal unty mimie aku yang tak wujud tuh kan, hahahaa . . .  antare sebab-sebab kowang bengang dye kaye, hahahahaa . . . pandai tak aku reka citer . . kirenyer aunty mimie tuh wujud sangat-sangat . .

No comments:

Post a Comment