inanie, nisa, daya, ayu :)
A growing teenager who expresses his feeling through blogging everyday and trying to have some improvement
Sunday, October 21, 2012
Sunday, July 15, 2012
SURPRICE :)
tak sangke kawan2 buat surprice, time tuh konon aku tengah nak buat homework sambil tonton movie, menunggu jugak mne lah kwn2 aku nieh g lame benoo.. tetibe dengan tak semene mene si shaza nieh masuk bilik kesesorgan, yg pelik nyerr mane lagi 2 org haniey dgn yuyu pastu gengan tak semene mene nyerr dowang buat surprice masuk jer pintu bilik then 'HAPPY BIRTHDAY TO YOU' SURPRICE dengan lilin sekali tuh:) aku dengan TERUJEE nyerr ketawa hehehee, ini rupenyer sebab dowang balek lewat yee hehehe... THANZ KAWAN SHAZALIKHA, HANIEY DAN FARAHIDAYU hehehee, kali nieh mybirthday xkene lah ape2 ramuan hehehe, dlu birthday kne ramuan dgn pelbagai rempak ratuss dan bersalut cucur udang ahahhaa tah dak2 nieh nak aku jadi cucur udang kot hehee.. actualy sebelum dowang nak buat surprise nieh aku ader problem sikit dengan family, hurmm agak habis jgk laa air mate dok menangis jee.. tak sangke ape yg org ckp setiap yg terjadi pasti ader hikmah nyer :) aku happy dengan dorang hehehe.. kalau kowang nak tahu lagi, lepas je dapat kek dkt atas nieh mydouble s hehehe ajk jumpe kejap alasan rindu ahahhaa, tengah borak2 dengan tak semene mene dye suruh aku masuk rumah, then jeng jeng jeng dye suruh dtg dkt dye balek coz dye nak bagi hadiah dapat lagi 2nd SURPRISE hehehee dye belikan aku kasut warne merah!! suke sgt, aku dah laa suke kasut, lagi2 warne yg aku suke hehehee.. terima kasih SHAFIQUE ZAMIER dalam diam2 ader jgk smthing yg aku dpt dari dye hehehee.. ape2 pun terima kasih sangat, ape yg terjadi pasti ader hikmah nyer :)
Saturday, July 14, 2012
Tuesday, July 10, 2012
I LOVE YOU!
SHAZALIKHA, orang yang aku suke kacau2 hehheee, btw aku syg kau kawan :)
aku bersame HANIE NAJIAH, tq sentiase kawan slamenye :)
FARAHIDAYU & AZIMAH a.k.a achu/kak bella hehehee thanz segalanya, kwn untk selamanyaa..sory dapat letak gmbar yg nieh jee, amek dekat yuyu punye fb yg kowang g viatnam tuh, btw syg kowang to be my friend :)
after class part4
with hanie najiah, actualy aku sje jer amek pic kowang nk penuhkn lagi blogger aku nieh hehehee...
yang pkai shaw merah nieh org panggil dye yuna nme sebenar dye shima, dye tak suke org panggil dye yuna sbnarnye hahhaahaa, sory shima hehehe.. yang dekat sebelah dye tuh kak sarah, thanz akk :) dapat jgk ye begambar dgn yuna barai tuh hehhehee.. jz kidding :)
hallo ini my gile2 kawan bile buat lawat aku je yg kalah ahahhaa, nieh tasnim a.k.a maimoon hehhee.. actualy aku tak tau pun dye nieh suke melawak kahkahkahh ader ke patut dye gelarkan aku mak jemah hahahaa bile jumpe je kepohh ahahaa, mcm org tua dah yoouuu :) btw dye baik tq syg
guys, nieh kwn aku amoy, momo and tyka yg pantang nmpak camera hehehe, btw dowang nieh otak kiler2 jgk sme dengan tasnim yg pic dekat atas nieh hehehee, thanz sygg :)
Sunday, July 8, 2012
simptom-simptom gangguan jin
Ketika tidur
*Dihimpit sesuatu ketika tidur.
*Bunyi gigi ketika tidur.
*Mimpi bayi atau budak kecil yang disayangi ketika tidur.
*Mimpi binatang berbisa seperti ular, kala jengking dll.
*Mimpi menakutkan.
*Mimpi paderi, salib dan gereja.
*Mimpi tanah perkuburan.
*Mimpi benda kotor, jijik dan sampah sarap.
*Mimpi tersentak jatuh dari tempat tinggi.
*Terdengar suara orang datang menyergah ketika tidur.
*Mimpi benda tajam seperti jarum, pisau, miang buluh.
*Terasa ada menyentap kaki ketika tidur.
*Terasa ada benda ‘meniduri’ ketika tidur.
*Mimpi makhluk yang menyeramkan datang mengacau.
*Mimpi lembaga berdialog perkara yang tidak baik ketika tidur.
Ketika jaga
*Sakit tulang belakang.
*Sakit kepala luar biasa.
*Istihadah. (haid lebih 15 hari)
*Terasa ada benda yang mengekori.
*Takut tidak bersebab.
*Sakit bahagian rusuk kiri dan kanan.
*Sesak nafas waktu maghrib.
*Ragu-ragu tentang iman.
*Pengsan dan sawan tanpa sebab.
*Sakit anggota badan tertentu tanpa sebab.
*Sakit tulang empat kerat.
*Takut menziarahi jenazah.
*Terasa sesuatu bergerak di tapak kaki.
*Gelisah ketika mendengar al Quran dan azan.
*Rasa seperti hampir mati.
*Nampak bayang-bayang melintas.
*Sukar lelapkan mata.
*Terasa ada benda menolak ketika memasuki tandas.
*Ada bisikan yang menyuruh melakukan maksiat.
*Sakit bahagian perut tanpa sebab.
*Ketumbuhan ganjil pada anggota badan.
*Dihimpit sesuatu ketika tidur.
*Bunyi gigi ketika tidur.
*Mimpi bayi atau budak kecil yang disayangi ketika tidur.
*Mimpi binatang berbisa seperti ular, kala jengking dll.
*Mimpi menakutkan.
*Mimpi paderi, salib dan gereja.
*Mimpi tanah perkuburan.
*Mimpi benda kotor, jijik dan sampah sarap.
*Mimpi tersentak jatuh dari tempat tinggi.
*Terdengar suara orang datang menyergah ketika tidur.
*Mimpi benda tajam seperti jarum, pisau, miang buluh.
*Terasa ada menyentap kaki ketika tidur.
*Terasa ada benda ‘meniduri’ ketika tidur.
*Mimpi makhluk yang menyeramkan datang mengacau.
*Mimpi lembaga berdialog perkara yang tidak baik ketika tidur.
Ketika jaga
*Sakit tulang belakang.
*Sakit kepala luar biasa.
*Istihadah. (haid lebih 15 hari)
*Terasa ada benda yang mengekori.
*Takut tidak bersebab.
*Sakit bahagian rusuk kiri dan kanan.
*Sesak nafas waktu maghrib.
*Ragu-ragu tentang iman.
*Pengsan dan sawan tanpa sebab.
*Sakit anggota badan tertentu tanpa sebab.
*Sakit tulang empat kerat.
*Takut menziarahi jenazah.
*Terasa sesuatu bergerak di tapak kaki.
*Gelisah ketika mendengar al Quran dan azan.
*Rasa seperti hampir mati.
*Nampak bayang-bayang melintas.
*Sukar lelapkan mata.
*Terasa ada benda menolak ketika memasuki tandas.
*Ada bisikan yang menyuruh melakukan maksiat.
*Sakit bahagian perut tanpa sebab.
*Ketumbuhan ganjil pada anggota badan.
TEKNIK PERUBATAN AL QURAN
1. Qiraatul Qur'an bil jahriah ( bacaan al-qur'an dengan jelas di hadapan pesakit )
2. Sama'atul Qur'an ( pesakit wajib mendengar bacaan al-Qur'an setiap hari)
3. Al-Ightisal bil Qur'an ( mandian al-Qur'an )
4. Al-Syarab bil Qur'an ( minuman al-Qur'an )
5. Al Kitabah bil Quran (tulisan al Quran dilarut dan diberi minum)
6. Al Mashu bil Quran (Sapu air atau minyak yang dibaca Al Quran)
7. At Taataru bil Quran (Pakai minyak wangi dibacakan al Quran)
Subscribe to:
Posts (Atom)













